Χάρις Αλεξίου - Η αγάπη θα σε βρει όπου και να' σαι



Η πρώτη επαφή είναι συγκλονιστική.
Απόγευμα βροχερό.
Κηφισίας..
Κίνηση…
Έχω διαβάσει για τις ασπρόμαυρες φωτογραφίες – τραγούδια του δίσκου.
Ψάχνω για το άσπρο.
Ο δίσκος σκοτεινός.
Τον ακούω ξανά το βράδυ.
Η κούραση της ημέρας δε μου επιτρέπει να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα.
Στο τρίτο άκουσμα, τα τραγούδια αρχίζουν και γίνονται περισσότερο οικεία.
Το τοπίο όμως παραμένει μουντό και γκρίζο.
Θυμάμαι ότι έχω δει τη Χαρούλα στο εξώφυλλο του περιοδικού επτά
7, της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας.
Θαύμασα μόνο το πορτραίτο.
Δε βρήκα το χρόνο να διαβάσω.
Το παίρνω στα χέρια μου.
Μετά από 10 λεπτά όλα έχουν ξεκαθαρίσει.
Όχι δεν έχει αλλάξει χρώμα το περιεχόμενο.
Δεν έχω κάνει λάθος.
«Όταν ξαναδιάβασα τους στίχους, είπα, «μόνο με τα σκοτεινά μεγάλωσες; Δεν έζησες στο φως;» Σκέφτηκα να γράψω κάτι και γι’ αυτό, αλλά θα ήταν πολύ επιτηδευμένο. Αυτό το τραγούδι μου βγήκε. Ας μου κάνουν μήνυση!» Λέει για το «Μεγάλωσα» το συγκλονιστικότερο ίσως τραγούδι του δίσκου!
«Όταν λοιπόν χάνεις το έδαφος κάτω από τα πόδια σου, βλέπεις ότι είσαι κι εσύ μια καρδούλα που έχει ανάγκη από φροντίδα». «Το μόνο που ήθελα εκείνη τη στιγμή, ήταν να με πάρουν αγκαλιά και να πενθήσω»
Είναι μερικά, μικρά αποσπάσματα από τη συνέντευξη-εξομολόγηση που παραχώρησε στο Φώτη Απέργη με αφορμή την κυκλοφορία του καινούριου της άλμπουμ.
Μιλάει πρώτη φορά δημόσια, για την προσωπική της περιπέτεια.
Ο δίσκος τελικά αποκτά μορφή.
Είναι η Χαρούλα!
Πιο πολύ από ποτέ!!




Η ίδια είναι υπεύθυνη για τις μουσικές και τα λόγια, στα περισσότερα τραγούδια.
Μερικοί από αυτούς που διάλεξε να της κάνουν εδώ παρέα, είναι ο βραβευμένος με Όσκαρ Αργεντίνος συνθέτης, Gustavo Alfredo Santaolalia, με ένα κομμάτι του από τα «Ημερολόγια Μοτοσικλέτας» με τίτλο «Σήμερα κλαίω, αύριο γελώ», ο Μανόλης Φάμελλος στο «Μυστικό», οι Γάλλοι Bruno Coulais και Fragione Philippe, ο Γερμανός Dirk Michaelis και ο νέος τραγουδοποιός Μιχάλης Τούμπουρος στο «Ραντεβού».
Η μεγάλη έκπληξη του δίσκου έρχεται από το τραγούδι «Μεγάλωσα», ένα κομμάτι με διάθεση hip hop, με διάρκεια 7 λεπτά στην κανονική του version και μια radio version στο τέλος, που δε θυμίζει σε τίποτα ότι έχει γράψει ή ερμηνεύσει μέχρι σήμερα η Χαρούλα.
Παραγωγός του άλμπουμ είναι ο γιος της, Μάνος Θεοφίλου.

Ότι αγάπησα έχει μπόι
Κι ότι αγαπώ, θέλει τα μάτια μου ανοιχτά το χτες να μη με τρώει
Να περπατήσω στις σιωπές μου, να θυμηθώ τις προσευχές μου

Τα τραγούδια του CD
2 Σήμερα κλαίω, αύριο γελάω
4 Το μυστικό
5 Γύρνα εκεί που αγαπάς
7 Έφυγα
8 Ραντεβού
9 Κάνω ότι μπορώ
10 Κρυμμένη αγάπη
11 Μεγάλωσα [Radion Version]

Ο δίσκος κυκλοφορεί από την εταιρία ESTIA RECORDINGS

19 σχόλια

  1. Έχω ακριβώς ακούσει τα τρία σημειωμένα πιο έντονα που έχεις, απο τα 11 του καινούργιου cd.
    Πιστεύω ότι με το δεύτερο ίσως και το τρίτο άκουσμα τα καταλαβαίνεις καλύτερα και τ'αγαπάς!Για το πρώτο ο άνθρώπός μου είναι εύκολο και αμέσως αρχίζεις να το σιγουτραγουδάς...
    Η Χαρούλα είναι καταπληκτική όπως πάντα και το γεγονός ότι αποδεικνύει ότι είναι μια τραγουδίστρια που μπορεί να τραγουδήσει κάθε είδους μουσική την ξεχωρίζει και την τοποθετεί στο βάθρο των μεγάλων ερμηνευτών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λατρεμένη Χαρούλα, μακράν η πιο αγαπημένη μου, γυναίκα τραγουδίστρια. Την αγαπούσα από τότε που ναζιάρικα τραγουδούσε την "Δημητρούλα", από τότε που στη γαλαρία του πούλμαν σε σχολική εκδρομή σιγοτραγουδούσα το "Μάτια μου, μάτια μου", από τότε που είπα τα πρώτα "σ΄ αγαπώ μου" με τα τραγούδια της, μέχρι την στροφή στην καριέρα της και τις σύγχρονες επιτυχίες της. Από το δείγμα που άκουσα δεν έχω αμφιβολία ότι θα λατρέψω και το νέο της δίσκο.

    Μεγάλη φωνή, ζεστός άνθρωπος. Νομίζω ότι θα την αγαπώ όσο ζω. Μεγάλωσε, αλλά μεγαλώσαμε κι εμείς μαζί της.

    "Ο,τι αγάπησα έχει μπόι" - απίστευτη φράση!

    Υπέροχη η ανάρτηση, με τον ζεστό, νοσταλγικό και τρυφερό τρόπο που αναδεικνύεις πάντα ό,τι γράφεις!

    Νάσαι πάντα καλά!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι η Χαρούλα μας, ό,τι και να πεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έμαθα οτι ήταν άρρωστη, ευτυχώς γιατρεύτηκε...
    Τα τραγούδια δεν τα έχω ακούσει ακόμα, αλλά πρέπει να είναι υπέροχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπημένη, πολυαγαπημένη η Χαρούλα από τα πρώτα της τραγούδια μέχρι τώρα... όπως λέει και ο gatti μεγαλώσαμε μαζί της, η φωνή της αναμνήσεις πονεμένες, λυπημένες, τρυφερές...
    δεν είχα ακούσει τα τραγούδια ακόμα, ευχαριστώ που μου δίνεις την ευκαιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μεγάλη ερμηνεύτρια, μοναδική, δεν έχω ακούσει ακόμα κανένα από τα κομμάτια που προτείνεις, ελπίζω σύντομα!
    Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πιστεύω πως είναι η καλύτερη στιγμή της! Άξιζε που της κάνατε το αφιέρωμα, να είστε καλά.
    Καλησπέρα καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τραγούδια που τα αγαπάς και δεν σε αφήνουν να τα αφήσεις, στίχοι πο χώνονται μέσα σου και αναμοχλέυουν!

    Μια ειναι η Χαρούλα!!

    Καλη εβδομάδα Γιωργή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μακρινέ μου ξάδερφε,

    Και μόνο που είδα να γράφεις για τη Χαρούλα τόσο όμορφα πράγματα κι επειδή κι εγώ διάβασα τα δικά της στο 7 κι επειδή άκουσα στο Μελωδία τούτα τα τραγούδια της, συμφωνώ σε όλα και με σένα και με τους σχολιαστές σου.

    Λατρεμένη η Χαρούλα, αντάλλαξα δυο κουβέντες μαζί της στο Μόλυβο τούτο το καλοκαίρι κι ένιωσα από κοντά τη ζεστασιά που εκπέμπει.

    Ακούω τα τραγούδια που έβαλες και σου γράφω.

    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φανταστικα τραγουδια. Η φωνή της όσο ωριμάζει τόσο ομορφαίνει! Οσο για τους στίχους τι να πω.. μιλάνε απο μονοι τους..
    Ευχαριστούμε για την ανάρτηση..
    Σαν τον Μυθημναίο κι εγώ τα ακούω ήδη τώρα που σου σχολιάζω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μόνο το "ο άνθρωπός μου" έχω ακούσει, αλλά ελπίζω να τα ακούσω όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με συγκίνησες γείτονα
    το ούτι του Anouar συντροφεύει
    τις πεζές ώρες ενασχόλησης στο γραφείο !!!
    Σ' ευχαριστώ ...

    Υ.Γ.
    Για τη Χαρούλα τι να πω ...
    Έρωτας ατελείωτος !!!
    Με αρωσταίννει και με γιατρεύει η μελαγχολία της ...
    Νά 'ναι καλά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γιωργη, ειχα ακουσει για το καινουργιο σι ντι, αλλα για πρωτη φορα ακουσα τραγουδια του εδω σε σενα. Ενδιαφεροντα ακουγονται αν και εχεις δικιο οταν λες οτι χρειαζεται να ακουστουν μερικες φορες για να γινουν πιο οικεια. Εσυ εισαι η αμεση επαφη μου στην μπλογκοσφαιρα με το ελληνικο τραγουδι και σ' ευχαριστω γι αυτο! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πραγματικά ο τελευταίος δίσκος της μεγάλης μας Χαρούλας καταφέρνει να αγγίξει και τον πιο αδιάφορο. Με ειλικρινεια. Απλότητα. Ανθρωπιά. Με τη φωνή της που αποτελεί ό,τι πιο ώριμο και πιο δημιουργικό (κραυγή ανθρωπιάς και προβληματισμού) στο σημερινό κυκεώνα της μουσικής υποκουλτούρας. Κατάθεση ψυχής της τούτος ο δίσκος. Κι είμαστε τυχεροί που μας τον έκανε δώρο, στο κοινό της, αλλά ακόμα και σε αυτούς που την έχουν αμφισβητήσει μέχρι σήμερα. Αρκεί να ακούσεις τα κομμάτια και να αφουγκραστείς πίσω από τις λέξεις... Αχ ρε Χαρούλα, μας έκανες να στοχαστούμε πόσο μεγαλειώδη είναι τα απλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @kariatida62
    @gatti
    @VaD
    @Artanis
    @Betty's Cuisine
    @ΕΛΕΝΑ
    @katrine
    @ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ
    @Μηθυμναίος
    @xeimwniatikhliakada
    @kiki
    @Side21
    @δεσποιναριον
    @Charismatic
    Πολύ όμορφα τα λόγια απ όλους σας!
    Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για την ευαισθησία σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Hi Gvarvakis,
    I Do not understand your language but yr music is super...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οδισκοσ αυτοσ ειναι ο καλυτερος μετα την οδο νεφελης Νομιζω, για ακομα μια φορα η Χαρης ειναι ΜοΝαΔιΚη !!! http//:www.ariafm.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι μέρες τώρα που έχω διαβάσει την ανάρτηση -σχεδόν την ίδια μέρα που πήρα το δίσκο. Είναι απ' αυτούς που ακούς, ακούς και ξανακούς, και πάντα κάτι καινούριο θα βρίσκεις να ακουμπάει στην καρδιά σου...

    Μπράβο για την παρουσίαση, εξαιρετική!
    :)

    Την αγάπη και τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος16 Μαΐου, 2010

    απο την Χαρουλα Αλεξιου δεν ετυχε να ακουσω με προσοχη ποτε κανενα τραγουδι της.. "επεσε στα χερια μου ομως αυτος ο δισκος"....εχω ακουσει πολλα κομματια που με εχουν αγγιξει και τα εχω αγαπησει απο διαφορους Ανθρωπους..μουσικα κινουμαι σε μελαγχολικο υφος 7 8 χρονια, απο τοτε που αρχισα να ακουω μουσικη!!ο δισκος αυτος της Χαρουλας μουσικα ειχε και εχει πολλα να μου δωσει....η μουσικη εκπληξη? εκτιμησα οσο ποτε αλλωτε το ακορντεον δε περιμενα ποτε τοση ζωηραδα και συναμα τοση ευαισθησια απο αυτο το οργανο....οσο ζεις μαθαινεις!!αν με εχουν αγγιξει καποια τραγουδια που υπαρχουν εκει εξω....ο δισκος της χαρουλας εχει 10 κομματια "προσωπικοτητες" αν καποια τραγουδια που υπαρχουν,μιλανε μεσα μου...ο δισκος της χαρουλας ειναι η φωνη της ψυχης μου!!!

    αυτα τα ολιγα...!!

    Τακης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αρχική σελίδα