ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ "Από άλλα περιβόλια"


ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ένα διπλό άλμπουμ με τις περισσότερες από τις συμμετοχές του Παντελή Θαλασσινού σε δίσκους άλλων καλλιτεχνών ή live ηχογραφήσεις, τα τραγούδια που όπως ο ίδιος λέει, τραγούδησε σε "άλλα περιβόλια".

Χαρακτηριστικά, ο ίδιος ο Παντελής Θαλασσινός σημειώνει: "Τα τραγούδια που τραγούδησα σε άλλα περιβόλια είναι για μένα το ίδιο σημαντικά, όσο αυτά που βρίσκονται στις δικές μου δουλειές. Είναι μαζεμένα από ξεχωριστά δέντρα αλλά για πρώτη φορά βρίσκονται όλα μαζί. Ήταν κι αυτά βήματα, που αγάπησα στη μέχρι τώρα πορεία μου στη ζωή. Μερικά από αυτά με βοήθησαν και μ' επηρέασαν. Η σχέση μου με τους δημιουργούς τους ήταν και είναι φιλική κι αυτό είναι κάτι πιο σημαντικό κι από τα ίδια τα τραγούδια. Τα υιοθέτησα σαν παιδιά μου, γι' αυτό και τα περιλαμβάνω τώρα σ' αυτό το διπλό CD που το θεωρώ συνέχεια της προσωπικής μου δισκογραφίας. Πάντα όμως με την απαραίτητη γονική συναίνεση. Όλες οι συμμετοχές μου ήταν περίπου πενήντα, γι' αυτό και ήταν αδύνατον να χωρέσουν σε δύο καλάθια. Αυτά που έμειναν έξω είναι εξίσου "νόστιμα".
Στη συγκομιδή, υπάρχει κι ένα τραγούδι, η Γλωσσολαλιά, απ' τα πιο αγαπημένα μου, που γράψαμε με τη Σοφούλα (Σοφία Αθανασιάδου), πριν από κάμποσα χρόνια, για το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού και βγαίνει πρώτη φορά στη δισκογραφία.
Ευχαριστώ λοιπόν τους περιβολάρηδες και όσους έγιναν συνοδοιπόροι και υποστηρικτές αυτής της προσπάθειας. Ιδιαίτερα ευχαριστώ το φίλο μου Αργύρη Βλάττα απ' τη Χίο, που δούλεψε μαζί μου στη συγκομιδή
..."

ΣΧΟΛΙΑ

Το διπλό cd - συλλογή, του Παντελή Θαλασσινού ακούγεται εδώ φρέσκο και πρωτόγνωρο (με την έννοια της πρώτης επαφής) στο μεγαλύτερο μέρος του, παρόλο που αφορά στις συνεργασίες που έχει κάνει σε όλη τη μουσική του διαδρομή μέχρι σήμερα. Πολλά τραγούδια σκορπισμένα σε δίσκους άλλων καλλιτεχνών, παρουσιάζονται συγκεντρωμένα και δείχνουν ακόμα μια φορά το μέγεθος του Παντελή ερμηνευτικά, αλλά και τα standarts που έχει βάλει στην πορεία του από τα πρώτα βήματα μέχρι σήμερα.
Την ξεχωριστή αυτή δισκογραφική δουλειά, που κυκλοφορεί από την MBI,
στολίζουν ονόματα δημιουργών όπως: Νότης Μαυρουδής, Γιώργος Σταυριανός, Νίκος Ξυδάκης, Πέτρος Δουρδουμπάκης, Γιώργος Καζαντζής, Μάριος Τόκας, Παντελής Αμπατζής, Πάρις Περυσινάκης, Σταμάτης Χατζηευσταθίου, Γιάννης Λογοθέτης, Βασίλης Καρόζας, Δημήτρης Υφαντής, Οδυσσέας Εισαγγελέας, Βαγγέλης Γιαννάκης, Χρήστος Χατζόπουλος, Αντώνης Σκαμνάκης (Χαϊνηδες), Βασίλης Παπαδόπουλος και Νίκος Ταβερναράκης.

Αξιοσημείωτη είναι και η επιμέλεια της σειράς των τραγουδιών. Στο πρώτο CD περιλαμβάνονται τα έντεχνα κομμάτια, ενώ στο δεύτερο τα παραδοσιακά και τα λαϊκά.

Πολύ καλό επίσης είναι και το ένθετο που εκτός από τα ονόματα των δημιουργών δίπλα στα τραγούδια, υπάρχει και το εξώφυλλο του δίσκου από τον οποίο προέρχονται.

Το εξώφυλλο του παρόντος δίσκου, για μια ακόμα φορά : "Έργον Τέχνης"!

Tracklist
CD 1:
01. ΕΓΩ ΘΑ ΜΕΙΝΩ
02. ΑΜΑ ΤΗ ΔΕΙΣ
03. ΘΑ ΠΛΕΞΩ ΜΕΝΕΞΕΔΕΣ
04. ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
05. ΑΝΕΜΟΥ ΠΑΡΑΖΑΛΗ
06. ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΡΑΣΙ
07. ΓΛΩΣΣΟΛΑΛΙΑ
08. ΟΤΑΝ ΤΥΧΕΙ
09. ΤΑΞΙΔΙ
10. ΘΑ ΜΕ ΞΕΧΑΣΕΙΣ
11. ΤΥΦΛΕΣ ΕΛΠΙΔΕΣ
12. ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΞΑΝΑ
13. ΜΑ ΕΣΥ ΓΕΛΑΣ ΣΑΝ ΠΡΩΤΑ
14. ΚΕΡΥΝΕΙΑ
15. ΜΟΝΟΙ ΣΑΝ ΧΑΡΑΖΕΙ
16. ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΛΙΑΝΟΤΡΑΓΟΥΔΟ
17. ΑΓΑΠΑΜΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ

CD 2:
01. ΤΟ ΕΡΗΝΑΚΙ
02. ΜΗΝ ΠΕΙΣ ΞΑΝΑ ΠΩΣ Μ'ΑΓΑΠΑΣ
03. ΦΕΓΓΑΡΙΑ ΑΠΟ ΧΑΡΤΟΝΙ
04. ΜΟΝΑΧΑ ΟΙ ΝΥΧΤΕΣ.
05. ΜΕΤΑΞΩΤΗ ΑΓΑΠΗ
06. ΒΟΛΤΑ
07. ΣΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ
08. ΚΟΧΥΛΙ
09. ΠΙΚΡΟΘΑΛΑΣΣΑ
10. ΣΤΟ ΚΑΣΤΡΟ ΤΗΣ ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑΣ
11. Η ΝΟΤΙΑ
12. ΚΟΝΤΥΛΙΕΣ ΤΗΣ ΑΥΓΗΣ
13. ΑΠΟ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ
14. ΟΙ ΝΥΧΤΕΣ ΜΟΥ ΓΥΡΕΥΟΥΝΕ ΧΟΡΟ
15. ΜΑΡΑΜΕΝΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ
16. ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ

1 σχόλιο

Αρχική σελίδα