Roma , Firenze : Mamma Mia!!

Ξέρω, ξέρω!! Δεν είχα πει τίποτα!! Αλλά τι έκπληξη θα ήταν τότε, τουλάχιστον για τον ένα από τους δυο μας; Όλα είχαν κλειστεί 2 μήνες νωρίτερα. Εισιτήρια, ξενοδοχείο, πρόγραμμα. Όλα από τον υπολογιστή μου και χωρίς την εμπλοκή τουριστικού γραφείου.

Οι πληροφορίες που άντλησα, ήταν σαφέστατες και ανταποκρίνονταν απόλυτα στις απαιτήσεις μου.

Ρώμη, αιώνια πόλη! Φλωρεντία, ταξίδι στο όνειρο!

Μέρα 1η

Η πτήση αναχώρησε στην ώρα της και μετά από ταξίδι 1,5 ώρας περίπου, προσγειωθήκαμε στο Fiumicino Aeroporti.

Με το Leonardo Express φθάσαμε στο Roma Termini μετά από σύντομο ταξίδι 30΄.

Το ξενοδοχείο σε απόσταση 10 λεπτών από το σταθμό. Τακτοποιηθήκαμε σε ευρύχωρο πολύ καλών προδιαγραφών δωμάτιο και ξεκίνησε η περιπλάνηση. Οι πληροφορίες που ήδη είχαμε μαζί με τις οδηγίες των ανθρώπων στην είσοδο του Crosti Hotel, μπήκαν σε πλάνο για το πού, το πώς και το πότε.

Πρώτες εντυπώσεις : φανταστικές! Μοιραία οι συγκρίσεις αναπόφευκτες

Προχωράμε στη Via XX Settembre ανάμεσα στα τεράστια παλιά κτίρια με τις θεόρατες πόρτες και σε λίγο κατηφορίζουμε στην Via Barberini. Μια μικρή ανάσα στο σιντριβάνι της ομώνυμης πλατείας και μέσω της Via del Tritone βρισκόμαστε στην Piazza di Trevi.

Κόσμος και λαός από κάθε άκρη του πλανήτη. Φωτογραφίες, φωτογραφίες, φωτογραφίες! Πάμε πάλι : Φωτογραφίες, φωτογραφίες, φωτογραφίες!!

Καφές και παγωτό για το καλώς ήρθαμε και… Piazza di Spagna! Πανευρωπαϊκή Γιορτή της Μουσικής και το τεράστιο πλήθος δε χορταίνει να βλέπει και να ακούει την απίστευτη μπάντα να παίζει τους ρυθμούς της.

Η μέρα τελειώνει υπέροχα όπως άρχισε με ένα ρομαντικό δείπνο, στην Trattoria Al Camoscio dArtuzzo. Μικρό συμπαθέστατο εστιατόριο με εξαιρετικά πιάτα και καταπληκτικό TIRAMISU.

Μέρα 2η

Μετά από ένα χορταστικό πρωινό, χαλαρό περπάτημα μέχρι την Piazza de Repubblica. Κατάβαση στα άδυτα του Metro ( της Αθήνας είναι καλύτερο), με προορισμό BATTISTINI. Στάση OTTAVIANO και Basillica S. Pietro. Στο πλάι Musei Vaicani. Το ίδιο σκηνικό κι εδώ. Μεγαλοπρεπή επιβλητικά κτίσματα μέσα-έξω κι από κάτω μέγα πλήθος. Φωτογραφίες, φωτογραφίες, φωτογραφίες!!

Η μέρα είναι ζεστή και το ποτάμι κοντά. Δεν πάμε μια βόλτα;

Castel SantAngelo & FIUME TEVERE. Η βόλτα στο ποτάμι παραλίγο να στοιχίσει… κάτι παραπάνω. Αισθάνθηκα το χέρι λίγο πριν την είσοδό του στην τσέπη μου και η επιχείρηση portofolio” έληξε άδοξα για το επίδοξο κλεφτρόνι.

Πρόχειρο γεύμα και απογευματινή βόλτα στο Colosseo.

Σε πιάνει ένα δέος είναι αλήθεια! Πόσο αίμα έχει ποτίσει τα θεμέλια αυτού του θεάτρου!! Arco di Tito, Arco di Constantino. Επιστροφή στο κέντρο για παγωτό και καφέ. Βρε να μη ξέρουν το freddo με το φραπόγαλα στην κορυφή!! Πάλι ελληνική πατέντα; Τι να κάνουμε τον πίνουμε caldo. Βόλτα στα σοκάκια.

Το βράδυ al 39! Cusina tipica.

Μέρα 3η

Το πρωί μας βρίσκει στο γκισέ του Termini για τα εισιτήρια του EUROSTAR. Προορισμός FIRENZE. Διαδρομή 1:50΄.

Εδώ έχουμε τα μέσα. Ο Αntonio φοβερό παλικάρι με μητέρα Ελληνίδα και πατέρα Ιταλό, μένει μόνιμα στη Φλωρεντία, αλλά για τις καλοκαιρινές του διακοπές προτιμά τον Μπάλο!!

Οι πληροφορίες του ακριβέστατες !!

Duomo, Pallazzo Vecchio, Ponte Vecchio, Santa Croce, Piazza Signoria. Αν η Ρώμη μας ξετρέλανε, η Φλωρεντία μας απογείωσε!!! Δε χορταίνει το μάτι μας. Ψηφίζω FIRENZE!

Καφέ στο GiLLi. Φαγητό και επιστροφή το απόγευμα στη Ρώμη.

Χαλαρωτικός βραδινός περίπατος στην έρημη πόλη. Παίζει η Ιταλία με την Ισπανία για το EURO2008!! Πίκραααα!!

Μέρα 4η

Πρωινό ξύπνημα. Πέρασμα από την αίθουσα πρωινού. Διπλός ο καφές. Έτοιμες οι βαλίτσες.

Στα πρωινά φύλλα η απογοήτευση για το χθεσινοβραδινό παιχνίδι. Roma Termini, Fiumicino Aeroporti και arrivederci Roma!

Όλα υπέροχα!!!

10 σχόλια

1. Α λεω κι εγω ..που εξαφανιστηκε αυτο το παιδι; Εγω θα ειχα αρχισει να χορευω μια βδομαδα πριν και θα το ειχανε παρει χαμπαρι ολοι. Συντομο αλλα γεματο το ταξιδι. Τελικα οταν βλεπουμε τοσα πολλα ειναι σα να μεγαλωνουμε το χρονο.
    Η Ιταλια δεν ειναι τυχαιο που μαζευει τον περισσοτερο τουρισμο στην Ευρωπη. Εχει τοσα να δειξει. Και οι Ιταλοι μας θυμιζουν εμας οπως λεει και η εκφραση ..ουνα φατσα ουνα ρατσα.
    Ψηφιζω κι εγω βορρα και Τοσκανη. Η Φλωρεντια μας θυμιζει τα Βυζαντινα μας και η Ρωμη τα αρχαια μας κι ετσι μας κερδιζουν και οι δυο. Στο βορρα ομως ισως και λογω κλιματος ολοι γοητευονται περισσοτερο. Περσυ τετοιο καιρο εκανα μια μεγαλη βολτα στην Τοσκανη, καμια δεκαρια μερες και γνωρισα λιγο τα μυστικα της. Και μπορω να πω με βεβαιοτητα .. τιποτα δεν ειναι τυχαιο..
    Καλως ορισες Γιωργο. Πες μας κι αλλα.

2. Ανώνυμος28 Ιουνίου, 2008

Αμ πουλάκι μου! Ετσι πες μας! Εμείς δουλεύουμε μέχρι το βράδυ και άλλοι ... ροματζάρουν στις Ιταλίες!

Χάρηκα πολύ για σένα. Μην ακους που σε πειράζω! Υπέροχα! Ολα υπέροχα! Αυτό έχω μόνο να πω!

3. Καλά περνάμε εεε !!!
    Χαίρομαι ...
    Και εις άλλα με υγεία ...
    Πάντως να μην αφίνουμε και το Μπάλο
    να περιμένει !!!

4. Αυτές είναι οι αδικίες της ζωής. Αλλοι στο Ιτάλια να δροσίζονται με τζελάτι Ιταλιάνο κι άλλοι(εγώ)να ψήνονται 4 μέρες στο Αθηναϊκό καμίνι μετ΄ αγωνίας για τις εξετάσεις του μικρού. Φτάνει που πέρασες εσύ καλά βρε Γιώργη και μην ακούς κι εγώ καλά πέρασα, με φίλους και αρκετές βόλτες. Σημασία έχει η σωστή διαχείριση του χρόνου. Ε, τώρα πια φαντάζομαι ακολουθεί δικαιωματικά ο Μπάλος και τα Καλαδάκια. Επιστροφή στις ρίζες!

5. μου άρεσε κι εμένα πολύ στη Φλωρεντία!!
    οι τέχνες σε όλο τους το μεγαλείο!!!
    ήταν υπέροχα!!!
    σου εύχομαι να ξαναπάς και μου εύχομαι να ξαναπάω!!!!
    ;0)))

6. Ανώνυμος14 Ιουλίου, 2008

Ke ego pou meno Firenze protimo Roma! Ah ah ah... Efkaristo ke gia to "φοβερό"... :) Krima na min vrethikame, tin epomeni fora sas perimeno tote!! Ta leme stin Samo, kalo kalokieri na exiete!

7. Στα ιδια μερη ειμασταν εχεις δικιο.
    Μονο που εγω πηγα Ιουλιο..
    Συμφωνω απολυτα..και εγω ψηφίζω FIRENZE. Παρολο που εμεις καναμε το γυρο της Ιταλιας..με αυτοκινητο, ειδαμε και τη βενετια..αλλα οντως και σαν τη Φλωρεντία ΤΙΠΟΤΑ!!! Μακαρι να μπορεσω να παω ξανα..... ;)