Πρόσκληση στη Σάμο με "κράχτη" το Μπάλο!!


Ο Peter Molz από τη Γερμανία με τις υπέροχες φωτογραφίες του και ο Dimos Kassapidis με την κιθάρα του, προσκαλούν τους απανταχού της γης υποψιασμένους τουρίστες, να επισκεφτούν τη Σάμο!

Για την "καμπάνια" τους αυτή, διάλεξαν την ακρογιαλιά του Μπάλου, προκειμένου να "δελεάσουν" τους πιθανούς επισκέπτες του νησιού.
Ακούστε πόσο όμορφα συνοδεύει τη μουσική του Δήμου, ο παφλασμός των κυμάτων!!!!!



Από τα σχόλια στο samos-images, φαίνεται να τα καταφέρνουν μια χαρά!!

5 σχόλια

  1. Ανώνυμος05 Μαΐου, 2010

    πολύ δελεαστικό. μακάρι να τα καταφέρουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Balos beach is such a beautiful site on Samos with the view along the coastline to mount Kerkis!

    I have already posted a couple more videos on YouTube from this exceptionally good day (October 11th, 2009) with Dimos singing some of his favorite songs on Balos beach.
    I can say, I really had a good time there on Balos beach on three days in October 2009!

    Thanks for linking the video to your blog! I do hope some more people who run blogs will do so too!

    I'm looking forward to come to Samos again soon!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δυο φορές την έχω επισκεφτεί, την έχω αγαπήσει, ελπίζω να υπάρξουν κι άλλες ευκαιρίες να ξαναπάω!
    Φιλιά, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος18 Μαΐου, 2010

    Θα το πιστέψεις πως δεν έχω έρθει ποτέ εκεί; Κι είναι όντως πανέμορφη. Όταν κατέβω στο νησί όμως...


    Καλό ξημέρωμα Γιώργο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δυο φορές την έχω επισκεφτεί, την έχω αγαπήσει, ελπίζω να υπάρξουν κι άλλες ευκαιρίες να ξαναπάω!
    Φιλιά, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αρχική σελίδα