ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ



Κάθε φορά που είμαι στην πρίζα, αυτό "μουρμουράω" !!

12 σχόλια

  1. Έτσι ακριβώς όπως το θεσες....δικαιολογίες....
    Πλάκα κάνω...
    Ωραίο τραγούδι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. H Λεονάρδου πάντα ποιοτική !!
    Άρα ποιοτική η μουρμούρα σου !!!!
    Από τα τραγούδια της το αγαπημένο μου *Εγώ με τις ιδέες μου* του Νικόλα του Άσιμου !!
    Να σαι καλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπαλε μου καλημερα μ'αρεσε το τραγουδι με τη λεοναρδου ομως ειναι οπως το λες στην κατηγορια σου ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ Φιλια ελευθερια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραίο τραγούδι, αγαπημένη Σωτηρία από την εποχή του Ρεμπέτικου.

    Καλημέρα Γιώργο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πόσο αλήθεια είναι...
    Όταν σταματήσει να "χορεύει η φλόγα στα μάτια μας", είναι πράγματι πολύ κουραστικό να "ψάχνεις για ελπίδες"...
    Ωραίο τραγούδι.
    Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οτι δίνει κουράγιο και φως, καλοδεχούμενο.

    Θα το μουρμουράω κι εγώ σήμερα.

    Καλησπέρα είπα; Λέω τώρα. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραίο τραγούδι...
    Πολύ ωραία λόγια...
    Καλησπέρα φίλε μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα, Γιώργη :)
    Κι αν είχα...πάλι τα ίδια με φαίνεταιαιαιαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αμαν.....δεν εχω χρονο !!!!
    Ωραιο τραγουδι...Ευγε Μπαλε φιλε μου...οσο για τον χρονο....δεν ειναι τυχαιο που τις τελευταιες 3 μερες εχω κοιμηθει συνολο...6 ωρες μονο....!!!
    ΥΓ: ειμαι ο ισσαλλος και ειμαι καλα
    ....οι τυποι στην γωνια με τα ασπρα ποιοι ειναι; ωχ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιώργο μου, όταν είμαι στην πρίζα, δεν θες ν ακούσεις τι μουρμουράω χα χα χα
    Πολύ όμορφο το τραγούδι!!
    Καλή βδομάδα να χουμε:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και μια άσχετη ερώτηση.
    Ποιος είναι κυανέρυθρος??
    Ρωτάω γιατί έχω 3 ... πάνθηρες στο σπίτι;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σωτηρία Λεονάρδου ...
    Η αδυναμία μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αρχική σελίδα