Απολογισμός


Είναι ωραίο να έχεις καλούς γείτονες! Νοιάζονται για σένα, σε χαιρετάνε καλόκαρδα, σε καλωσορίζουν στο σπιτικό τους, μαθαίνουν τα νέα σου και σου λένε τα δικά τους, τους νιώθεις δικούς σου ανθρώπους.

Εγώ είμαι από τους τυχερούς.


Έστησα το «σπιτικό μου» (Τετάρτη, Μάϊος 23, 2007) δειλά δειλά στην αρχή σ’ αυτή τη γωνιά της blogόσφαιρας, με σκοπό να κάνω γνωστή την παραλία του χωριού μου. Είχα βαρεθεί να δίνω στο Google : ΜΠΑΛΟΣ ή mpalos και να βλέπω μόνο την πανέμορφη κατά τ’ άλλα ομώνυμη παραλία της Γραμβούσας και τον αγαπημένο χορό των νησιών μας. Ήταν προσωπική ανάγκη και χρέος ηθικό στο μέρος που με γαλούχησε, με «ταξίδεψε», με «έψησε» με την αλμύρα του, με πλημμύρισε με κύματα χαράς και μου χάρισε απλόχερα τα πιο όμορφα καλοκαίρια της ζωής μου. Δε θα ξεχάσω ποτέ το τηλεφώνημα από το φίλο μου το Λούη που δακρυσμένος μου έλεγε ότι τον είχα απογειώσει (είναι και βαρύς ο άτιμος) γράφοντας για τα καλοκαίρια των παιδικών μου χρόνων. Κι όλοι οι άλλοι φίλοι που διαβάζανε και κλαίγανε χωρίς να ξέρουν ποιος ήταν οι αφορμή. Έβλεπα ξαφνικά ότι η προσωπική μου ανάγκη ήταν και ανάγκη πολλών ακόμα και η χαρά μου απερίγραπτη για τα αποτελέσματα που είχε το στήσιμο του αυθαιρέτου μου.

Βρέθηκε μια αφορμή για επαφή ξανά. Μια θυρίδα επικοινωνίας.

Βολτάροντας στα δρομάκια της καινούριας μου γειτονιάς συναντήθηκα με πολλούς νέους φίλους. Κοινό γνώρισμα η αφετηρία. Σάμος γενέθλια γη και πατρίδα. Με πόρτες ανοιχτές και ζεστό χαμόγελο σε προσκαλούν και σε καλοδέχονται. Κερνάνε και κανένα ουζάκι.

Οι συστάσεις απαραίτητες : (αλφαβητικά)

ΑΓΡΥΠΝΟΣ

Ενεργοί Πολίτες Σάμου

ΣΑΜΙΑΚΟΝ ΒΗΜΑ

ΣΑΜΟΣ ΩΡΑ 0??

ΤΣΟΥΚΝΙΔΑ

Garfield

o-tempora, o-mores

Samos In

Samos Net

Γνώρισα κι άλλους. Ανθρώπους με διαφορετικές αφετηρίες και ενδιαφέροντα αλλά με την ίδια μεγάλη αγάπη γι αυτό που κάνουν :

Δειπνοσοφίσματα

Η Λυδία πολεμά με τον καρκίνο

Μαμά ... ετών 36

ΟΝΕΙΡΟΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ ΜΕ ΘΕΑ

ΠΡΟΧΕΙΡΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ

ΦΙΛΙΑ ΚΕΪΚ & ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ

Cooking Stories

Katerina's diary

THIS AND THAT

Μέχρι και σε άλλες γειτονιές μπήκα. Κι εκεί τα ίδια. Ολόκληρα «χωριά» να σε δέχονται και να σε καλωσορίζουν. Μη διστάσετε. Ωράριο συνεχές: 24/7/365

GREEK MASA Μαγειρική

Hungry For Life

Τώρα τις Γιορτές οι «επισκέψεις» είναι έθιμο. Ας το τηρήσουμε λοιπόν. Χρόνια πολλά σε όλους!!

1 σχόλιο

  1. Χρονια πολλα και σε σενα φιλε και γειτονα....
    Χρονια πολλα και σε ολους τους "περιεργους" επισκεπτες....
    Χρονια πολλα και καλα και για το νησακι μας ... ανατολικα και δυτικα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αρχική σελίδα