CROISSANTS - ΚΡΟΥΑΣΑΝ ΒΟΥΤΥΡΟΥ

8 σχόλια

  1. Τρέχω να ... διαβώ!!
    Από χρόνο αυτόν τον καιρό .... μην τα συζητάς καλύτερα Γιώργο μου;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπραβο Γιωργο, αντε να γλυκαθουμε γιατι τα γερμανικα κρουασαν ειναι σαν σφουγαρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος26 Μαΐου, 2009

    Α βλέπω μας ανοίγεις την όρεξη με τις προκλητικές φωτογραφίες σου. Και πολύ καλά κάνεις!

    Καλησπέρα κι από μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πωπω λαχταριστά που φαίνονται!!!!
    Ειδικά με το πρωινό καφεδάκι ότι πρέπει!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τί κάνεις παιδάκι μου...
    Απαπα, πειρασμός είσαι...
    (Πάω για αντιγραφή...)
    Καλημέρα κιόλας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και βαλτός να ήσουν δεν τα έκανες αυτά..Πίσω μου σ΄έχω σατανά και έρχεται και καλοκαίρι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βάλθηκες να μας παχύνεις και μπαίνει και καλοκαίρι... εγώ θα αφήσω τα κρουασάν...θα προτιμούσα τηγανίτες Σαμιώτικες με μυζήθρα...τι λες?Καλημέρα γλυκατζή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ΕΛΕΝΑ
    @Benikos place
    @aikaterinitempeli
    @elen
    @Artanis
    @CARPE DIEM
    Σας ευχαριστώ πολύ για την υποδοχή και τα σχόλια!! Εγώ επειδή ενθουσιάστηκα με το αποτέλεσμα...ΘΑ τα ξαναφτιάξω!!!!!!!!
    @Αza
    Για τηγανίτες και μάλιστα της παπαδιάς ΕΔΩ!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αρχική σελίδα